Ahogy a címnek használt Asimov idézet is utal rá, a robotok és gépek dolga - legalábbis elméletben - a szolgálat. Illetve az lenne, ha nem makacsolnák meg magukat - vagy mint esetemben - jól lennének használva. :)

Már a hétvégén is előkerült, hogy valami gond van a bankkártyámmal, nem akarta tenni a dolgát. Elég kínos volt, amikor nem tudtam fizetni vele, de amikor az ATMbe betettem, nem mondott semmi rosszat. Mindezt kétszer. Ma besétáltam a bankba, hogy: "csókolom, én vagyok a hülye ügyfél, aki még a PIN kódját is elrontja". Igen, az ember időnként a hülye ügyfél szerepébe kerül. Rövidre fogva, miután kétszer lenullázta nekem az ügyintéző hölgy - közben elnézően mosolygott, ahogy kimentem, elcsesztem, majd visszajöttem még egy körre -  megkértem, változtassunk kódot. 

A fene sem gondolta volna, hogy a három helyett már csak két próbálkozás van, valamint amikor beteszed a kártyát, akkor is tovább megy, ha nem jó a kód. Legfeljebb amikor valami műveletet akarsz végezni, már eleve egy rossz ponttal kezdesz. Morr..

A kód csere persze nem megy olyan egyszerűen, a bankba jön az új kód, jövő héten, elvileg kedden. Mondjuk könnyebb, mintha Monostorra kellene elmászni érte. Kezdek arra gyanakodni, hogy a nagy csodálat és érdeklődés közben rám ragadt a Petrényi-balszerencse :)