Jön a nyár, meleg, izzadunk, mintha muszáj lenne. Erre az egyik gyógyír a régi fűszeres megoldása. Old Spice
Már nagyon régóta gyártják, a magyar piacon is régen itt vannak, de azért megpróbálnak újítani, hiszen ami új, az jobb, szól a 90es évek szlogenje.
Rá is mentem a kínálatra kíváncsian, keresve valami kellemes illatút, mégis hónapokig még ezt érzem majd, meg mellettem mások is.
Szép új címke, kék, arany betűkkel. Mondom oké, szagoljuk meg milyen. És jött a meglepetés, mert ezt az illatot már ismerem. Nagyjából 20 évvel ezelőttről, csak akkor még más fantázianéven adták ki.
A többi típust is megvizsgáltam és akadt még ilyen: régi formula, új név és kész. Olcsó megoldás, csak a marketinget kell kipengetni. Olyan meg kevés lesz, akinek ez feltűnne, vagy esetleg zavarná.
Belegondolva, a szürke tégelyes márka esetében is volt már ilyen élményem. Új név, új illat hirdetés, beleszagolok és mint a vietnámot megjárt kutya flashback gifben, visszaránt a gimis tesiöltözőbe - szóval lófaszt új illat ez. :D Spórolás van!
De ez legyen a legnagyobb gond, egy darabig kicsit kevésbe leszünk büdösek. :)